Ylivieskan seurakunnan kirkollisveroprosentti esitetään pidettäväksi ennallaan

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 22.8.2016:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto päätti esittää kirkkovaltuustolle vuoden 2017 kirkollisveroprosentiksi edelleen 1,75.

Kirkkoneuvosto myönsi Pirkko Pylväs-Kaarlelalle eron johtavan lapsityöntekijän virasta 1.8.2016 alkaen. Virka julistetaan haettavaksi 8.9. päättyvin hakuajoin siten, että viranhakuilmoitus julkaistaan kirkkoherranviraston ilmoitustaululla. Erityisnuorisotyönohjaaja Marja Rajaniemelle myönnettiin opintovapaata ajalle 1.9.2016 – 31.5.2017.

Eeva-Liisa Koskela kutsutaan varsinaiseksi jäseneksi kirkkovaltuuston kokouksiin kesäkuussa menehtyneen Toivo Savukosken tilalle jäljellä olevaksi toimikaudeksi. Kirkkovaltuusto valitsee henkilöt muihin luottamuselimiin Savukosken tilalle. Kirkkoneuvoston edustajaksi seurakunnan ympäristötyöryhmään valittiin Jukka Hautala.

Kirkkoneuvosto hyväksyi kilpailutuksen jälkeen Parikkalan Valo Oy:n tarjouksen seurakunnan sähkönmyynnistä ajalle 1.1.2017-31.12.2020.