Talousjohtajan virka uudelleen hakuun

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 16.10.2018:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto päätti laittaa talousjohtajan viran uudelleen auki 17.10.-1.11. väliseksi ajaksi. Hakijalta edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta soveltuvaa koulutusta. Aikaisemmin hakeneet otetaan huomioon valinnassa. Hakuilmoitus löytyy täältä.

Kirkkoneuvosto merkitsi tiedoksi kiinteän ja irtaimen omaisuuden tarkastuskertomuksen. Kertomus sisältää havaintoja kaikista seurakunnan kiinteistöistä ja niihin liittyviä toimenpide-ehdotuksia. Yleisesti tarkastuskertomuksessa mainitaan seurakunnan kiinteistöjen olevan varsin hyvässä kunnossa. Ylläpidosta ja kunnostamisesta on huolehdittu ammattitaitoisesti.

Kirkkoherra antoi tiedoksi Merijärven kanttorin tehtävien hoitamisen yhteistyönä Alavieskan seurakunnan kanssa 31.10.2019 saakka tehdyllä sopimuksella.