Hannele Aho määräaikaisen nuorisotyönohjaajan virkaan

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 29.11.2010:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi yhteisöpedagogi Hannele Ahon nuorisotyönohjaajan määräaikaiseen virkaan kahdeksi vuodeksi ensi vuoden tammikuun alusta alkaen.  Virkaan kuuluu myös lähetyssihteerin tehtävät. Aho on hoitanut tehtäviä jo kuluvan syksyn osa-aikaisena viransijaisena.
Ylivieskan ja Merijärven avoimena olleiden diakonian virkojen hakuaikaa neuvosto jatkoi 21.12. saakka. Taloustoimiston työntekijävajeen vuoksi neuvosto päätti palkata osa-aikaisen työntekijän 7.-31.12.2010 väliseksi ajaksi.

Seurakunnan taloustilanne on vakaa, sillä kassatilanne on kohtuullinen ja talousarvio on toteutunut suotuisasti. Verotulokertymän kokonaistoteutuma on lähes viime vuoden tasolla.

Pietari Päivärinta –seuran vetoomuksen pohjalta kirkkoneuvosto päätti käsitellä jatkossa seurakunnan osuuden kaikkien luetteloitujen paikallisten kulttuurihenkilöiden hautamuistomerkkien kunnostamistoimenpiteissä aikatauluineen. Pyhäjokilaakson Metsänhoitoyhdistykselle annettiin tehtäväksi puukaupan ja taimikkosuunnitelman valmistelu Merijärven Laurilan tilasta.