Kappalaisen virkaa hakeneet haastatteluun

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 13.12.2010:

Ylivieskan seurakunnan kappalaisen virkaa hakeneet Kemin seurakunnan  kappalainen Tapio Karjula, Limingan seurakunnan kappalainen Aino Pieskä ja Ylivieskan seurakunnan seurakuntapastori Anne Sumela kutsutaan haastateltavaksi uuden kirkkovaltuuston ensimmäiseen kokoukseen 26.1.2011. Kirkkovaltuusto suorittaa kappalaisen valinnan.

Kirkkoneuvosto valitsi Juha Niemelän nuorisotyönohjaajan sijaiseksi  ajalle 14.2.-31.7.2011. Toisen nuorisotyönohjaajan opintovapaan sijaisen palkkaaminen valtuutettiin kirkkoherralle. Taloustoimiston osa-aikaisen toimistosihteerin työsopimusta jatkettiin 16.1.2011 asti. Kalajoen seurakunta ostaa Ylivieskan seurakunnan tiedottajan palveluja ensi vuoden alusta lukien 40 % työajasta. Kirkkoneuvosto hyväksyi myös ensi vuoden alkupuoliskon jumalanpalvelusten kolehtikohteet.