Uusia työntekijöitä Ylivieskan seurakuntaan

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston 21.6.2012:

Kirkkoneuvosto valitsi Ylivieskan seurakunnan nuorisotyönohjaajan virkaan Juha Niemelän Ylivieskasta. Hän on toiminut jo aiemmin nuorisotyön viransijaisena. Johtavan seurakuntamestarin virkaan valittiin Hannu Jussi-Pekka Oulaisista. Heidi Vuolteenaholle myönnettiin ero toimistosihteerin tehtävästä ja hänet valittiin täyttämättä olevaan lastenohjaajan toimeen. Kaikkien valtuustoryhmien edustajilla täydennetty kirkkoneuvosto haastatteli kutsutut henkilöt talousjohtajan virkaa hakeneista. Valinnan tekee kirkkovaltuusto ja esitys valinnasta tehdään 31.7. pidettävässä kirkkoneuvoston kokouksessa. Suvannon ravitsemistyöntekijän valintaprosessi päätettiin uusia ja haastattelutyöryhmään valittiin kirkkoneuvoston jäsenet Maija-Liisa Kitinoja, Marja Himanka ja Anita Kallio, pääemäntä Maarit Repo ja vt. talouspäällikkö Sisko Jussila. Johtavaksi diakoniatyöntekijäksi 1.9.2012-31.8.2014 väliseksi ajaksi valittiin diakoni Jaana Tuomi.

Kirkkoneuvosto hyväksyi uudet johtokuntien ja viranhaltijoiden johtosäännöt sekä merkitsi tiedoksi Oulun tuomiokapitulin seurakuntapastori Zacharias Onditille antaman virkamääräyksen määräaikaiseen, osa-aikaiseen (60 %) seurakuntapastorin virkaan 3.6.2012- 6.1.2013 väliseksi ajaksi. Tiedoksi merkittiin myös Merijärven kappeliseurakunnan lapsi- ja perhekerhon sekä Joonaalan alueen tilanne.