Antti Sakko Merijärven seurakuntamestariksi

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 17.6.2013:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi yksimielisesti Merijärven seurakuntamestarin virkaan Antti Sakon. Hakijoita oli kaikkiaan seitsemän henkilöä.  Neuvosto totesi, että varhaiskasvatuksen ohjaajan avoimen viran hoitajaksi ajalle 5.8.2013 – 31.7.2014 on valittu Pirkko Mastokangas. Jana Tiikkojan työsuhdetta ruoka- ja siivoushuollossa jatkettiin ajalle 13.6. – 31.12.2013. Eija Mukalle myönnettiin ero perheneuvojan virasta 1.8.2013 alkaen.

Kirkkoneuvosto hyväksyi Keski-Pohjanmaan IT-aluekeskuksen esityksen lähteä mukaan KL Kuntahankintojen hankintakilpailutukseen tuotealueina työasemat, näytöt ja tablet-laitteet. Ylivieskan seurakunnan lukkarina toimineen Pietari Päivärinnan muistomerkin kunnostukseen myönnettiin 400 euroa.