Seurakunnan juhlia

Pyhäinpäivänä siunattiin tehtäviinsä nuorisotyönohjaaja Marika Huttu, lastenohjaaja Taina Rissanen ja diakoni Jaana Tuomi... Anne Tirin ja Henri Oksasen tehtävään siunaaminen.. adventtikirkossa.. Kulkueristin kättöönotto.. Mikael Agricola raamattujuhlassa 5.5.2007.. Raamattujuhlan päätösrukous.. Ekumeenisen raamattutapahtuman raamattujuhla 5.5.2007.. Vepsänkielisen Uuden testamentin käyttöönottojuhla Petroskoissa 27.4.2007.. Suomen kirkkomusiikkiliiton myöntämä kanttorin erityisansiomerkki luovutettiin 14.10.2007 kuoronjohtajalle, dir.cant. Martti Murtoperälle... Kirkkokuoro julkaisi 14.10.2007 uutuslevyn ”Ajan virta kuljettaa”... Elina Yli-Jylhä siunattiin nuorisotyönohjaajan tehtävään 28.9.2008...