Tiedotus

Tiedotus

Seurakunnan toiminnasta ilmoitetaan viikoittain keskiviikon Kalajokilaakso- ja Keskipohjanmaa- lehdissä. Lisäksi seurakunnan toiminnasta kerrotaan perjantain Kalajokilaakso-lehdessä, johon toimitetaan viikoittain omaa neliväristä seurakuntasivua.

Kalajokilaaksossa seurakunnan työntekijät kirjoittavat maanantaisin Tapulin juurelta -kolumnipalstaa. Radio Pooki (95,5 MHz) lähettää seurakunnan jumalanpalveluksen Ylivieskan kirkosta noin kerran kuussa.

Tiedotustoimisto palvelee toimitalo Pietarin yläkerrassa, käynti pääovesta. Tiedottajana toimii Jussi Leppälä, puh. 044 7118616, sähköposti etunimi.sukunimi@evl.fi.

Seurakunnan ajankohtaiset uutiset ja tapahtumat löydät tämän kotisivun Ajankohtaista -palstalta. Seurakunnalla on oma Facebook-sivu osoitteessa  https://www.facebook.com/ylivieskanseurakunta