Kirkkoherranvirasto

toimii toimitalo Pietarissa, Terveystie 11, p. 08-4395010. Virasto on avoinna maanantaina ja tiistaina klo 9.00-15.00, keskibiikkona klo 9.00-13.00, torstaisin 11.00-16.00 ja perjantaisin suljettu.

Kirkkoherranvirastossa työskentelevät toimistonhoitaja Anne Huttunen ja toimistosihteeri Päivi Kallio. Kirkkoherra Eija Nivala ja muu papisto päivystävät virastopäivinä klo 9.00-11.00 kirkkoherranviraston papiston huoneessa. Yhteystiedot.

Jäsenrekisterin ylläpitämisen, virkatodistusten ja sukuselvitysten lisäksi kirkkoherranvirastossa tehdään kasteiden, vihkimisten ja siunaustilaisuuksien ajanvaraukset ja seurakunnan tilojen varaukset. Kyselyt ja tilaukset voi tehdä myös puhelimitse.

Virkatodistuksen toimitusaika on enintään kaksi viikkoa, kesäaikana yksi kuukausi. Sukututkimuksen toimitusaika on noin kaksi kuukautta. Kesäaikana sukututkimuksia ei tehdä.

Sähköinen asiointi

Virkatodistuksia on mahdollista tilata myös sähköisesti.
Tästä virkatodistustilaukseen