Kuorot alkavat - tule antamaan äänesi iloisten laulajien joukkoon

Kirkkokuoro kutsuu laulajia
Ylivieskan kirkkokuoron harjoituskausi alkaa Suvannon kappelissa maanantaina 2.9. klo 18. Kuoro kutsuu ennen kuorossa mukana olleita ja myös uusia, laulamisesta, äänenmuodostuksesta ja neliäänisestä hengellisestä kuorolaulusta kiinnostuneita laulajia.
Kuoro harjoittelee maanantaisin parin tunnin ajan kanttori Martti Murtoperän johdolla pääsääntöisesti jumalanpalveluselämää, seurakunnan eri tilaisuuksia ja konsertteja varten.
Kirkkokuoron johtokunnan puheenjohtaja on Leo Mehtälä, hän ja kuoron johtaja antavat tarkempia tietoja kuoron työskentelystä.

Tule mukaan lapsi- ja varhaisnuorisokuoroihin
Lapsi- ja varhaisnuorisokuoron syksyn toiminta käynnistyy jälleen syyskuun alussa. Molemmat kuorot kokoontuvat torstaina 5.9. Marian rippikoulusaliin klo 16.15-17.15. Lapsikuoroon voivat tulla kaikki laulamisesta kiinnostuneet 6-12 vuotiaat tytöt ja pojat, varhaisnuorisokuoroon sitä vanhemmat.
Kuorot esiintyvät jumalanpalveluksissa ja seurakunnan eri tilaisuuksissa. Ohjelmaan kuuluu myös kevätretki. Kuoroja ohjaa kanttori Eeva Korhonen.