Hautausmaan siivoustalkoot viikolla 41

Ylivieskan seurakunnan kaikilla kuudella hautausmaalla järjestetään siivoustalkoot viikolla 41.

Maanantaina 7.10. aloitetaan Heikkilän hautausmaalla, ruokailu on seurakuntakoti Marian rippikoulusalissa. Tiistaina 8.10. on vuorossa kirkko ja Suvanto, ruokailu on Mariassa kahviossa. Keskiviikkona 9.10. jatketaan Kankaan hautausmaalla, jossa ruokailu tarjotaan entiseen tapaan paikan päällä. Torstaina 10.10. on Raudaskylän hautausmaan vuoro ja ruokailemassa käydään opistolla. Perjantaina 11.10. talkoot päättyvät Kantokylän hautausmaalle, jonne ruoka tuodaan paikan päälle. Kaikki talkoot alkavat aamulla klo 9. Oma harava on hyvä ottaa mukaan. Jos vettä tai lunta tulee taivaan täydeltä, talkoita joudutaan siirtämään.