Ylivieskan kirkkovaltuustolle niukasti ylijäämäinen budjettiesitys

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto hyväksyi talousarvioesityksen vuodelle 2014 kirkkovaltuustolle esitettäväksi. Toimintatuotot ja –kulut ovat tämän vuoden tasolla ja näin myös toimintakate. Myös verotulojen määrän ennustetaan pysyvän nykyisellään. Näin vuosikatteeksi jäisi 400.000 ja poistojen jälkeen tilikauden ylijäämäksi 20.000 euroa.

Kirkkoneuvosto päätti jatkaa Eija Laukkasen seurakuntapuutarhurin viransijaisuutta vuodeksi 2014. Neuvosto nimesi Laukkasen samalle ajalle työntekijöiden edustajaksi seurakunnan naistoimikuntaan. Seurakunnan yhteistyötoimikuntaan työnantajan edustajiksi nimettiin kirkkoherra ja talouspäällikkö. Diakonissa Marja Määttä lisättiin seurakunnan edustajaksi henkisen huollon työryhmään.