Rovastikunnan perheneuvonnan ja erityisnuorisotyön virat täytettiin

Uutinen Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvoston kokouksesta 20.1.2014:

Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi Kalajoen rovastikunnan yhteistyön johtokunnan esityksestä Kalajoen rovastikunnan perheneuvojan virkaan Seppo Viljamaan Oulusta ja erityisnuorisotyönohjaajan virkaan Marja Rajaniemen Pyhäjoelta. Perheneuvonnan virkaa haki 13 ja erityisnuorisotyön 5 hakijaa. Molemmat virat ovat vanhoja virkoja, jotka ovat edellisten viranhaltijoiden jälkeen olleet jonkin aikaa täyttämättä.

Kirkkoneuvosto hyväksyi Uusheräyksen Keskusliitto ry:n anomuksen valtakunnallisten kesäseurojen järjestämisestä Ylivieskassa 24.-26.7.2015. Antero Ängeslevä päätettiin palkata ravitsemistyöntekijän sijaiseksi kuluvan vuoden loppuun saakka. Kirkkoneuvosto antoi kirkkovaltuustolle esityksen seurakuntavaalien vaalilautakunnan valitsemisesta, kirkkoneuvoston johtosäännön muuttamisesta ja seurakunnan virkasäännön kumoamisesta.