Suvannon kappeli remontissa – Marian vuoro kesällä

Ylivieskan seurakunnan omistaman, vuonna 1986 valmistuneen, Suvannon kappelin remontti on alkanut. Kirkkosalia ja eteistä lukuun ottamatta lattioiden muovimatot, liimat ja tasoitteet poistetaan, jonka jälkeen lattiapinnat kuivataan ja uusitaan. Ilmanvaihto puhdistetaan täysin ja suodattimet vaihdetaan. Lisäksi ilmavuodot korjataan ja väestönsuojaan menevä reitti eristetään sisätiloista. Remontin arvioitu kesto on ainakin helmikuun loppuun saakka.

vuonna 1986 Renssulantien päähän valmistunut Suvannon kappeli on remontissa ja poissa käytöstä ainakin helmikuun loppuun saakka.Seurakuntakoti Marian remontti on tarkoitus toteuttaa kesän aikana.

Seurakuntakoti Maria ja Suvannon kappeli ovat Ylivieskan seurakunnan suuremmat seurakuntasalit, joissa kummassakin voidaan järjestää yli 100 hengen tilaisuuksia. Remonttien aikana tilat ovat luonnollisesti poissa käytöstä, joten samalla selviää, miten seurakunta pystyy toimimaan yhden suuremman seurakuntasalin varassa.