Nuorisotyönohjaajan ja perheneuvojan virat avoinna

Pohjois-Pohjanmaalla sijaitsevassa Ylivieskan seurakunnassa on noin 14000 jäsentä. Vilkkaan ja monipuolisen työn jatkamiseksi haetaan työntekijöitä:

1) NUORISOTYÖNOHJAAJAN VIRKA
julistetaan uudelleen haettavaksi.

Tehtäväsi pääpaino on nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä yhdessä toisten nuorisotyönohjaajien kanssa ja lisäksi osallistuminen rippikoulutyöhön. Olet suorittanut kirkon nuorisotyönohjaajatutkinnon tai vaihtoehtoisesti kirkon virkoihin kelpoistavan AMK-tasoisen tutkinnon.
Ylivieskan seurakunnassa on neljä nuorisotyönohjaajan virkaa. Virka täytetään 4 kuukauden koeajalla sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä rikosrekisterilain 6 § mukainen rikosrekisteriote. Palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen.

2) KALAJOEN ROVASTIKUNNAN perheasiain neuvottelukeskuksen
PERHENEUVOJAN VIRAN
hakuaikaa on jatkettu.

Hakijalta edellytetään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja perheneuvojan erikoistumiskoulutusta tai sitoutumista sen hankkimiseen. Hakuprosessiin sisältyy soveltuvuustutkimus. Virkaan valittavan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen viran vastaanottamista.
Perheneuvonnan toimialueena on Kalajoen rovastikunnan yksitoista seurakuntaa käsittävä alue. Ylivieskassa sijaitsevassa keskuksessa on johtajan ja perheneuvojan virat. Varsinaisen perheneuvontatyön ohella valittavan viranhaltijan tehtäviin kuuluu Palvelevan puhelimen sihteerin tehtävät. Virka täytetään 4 kuukauden koeajalla sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Palkkaus on vaativuusryhmän 602 mukainen.

Tiedustelut: johtava nuorisotyönohj. Kati Marjakangas p. 044-7118623 (virka 1), perheas.neuvott.kesk. johtaja Aila Harvala p. 08-425990 varmimmin ark. klo 9-10 (virka 2) sekä kirkkoherra Timo Määttä p. 044-7118611. Hakemukset liitteineen tulee toimittaa 31.1.2008 klo 15 mennessä osoitteella Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto, Rautatiekatu 7, 84100 Ylivieska. Kuoreen merkintä NT-virka tai PN-virka. Perheneuvojan virkaan liittyvät aikaisemmat hakemukset otetaan huomioon.

Tietoja seurakunnasta: www.ylivieskanseurakunta.fi.