Törmälän kesäleirien ilmoittautuminen on käynnissä

Törmälän kesäleirit kutsuvat jälleen 7-14 –vuotiaita tyttöjä ja poikia. Kesä- ja heinäkuussa on jälleen tarjolla kuusi erilaista leiriä. Jokaisella leirillä on oma teemansa, jonka ympärillä vietetään ikimuistoiset kolme päivää. Törmälän leirien tuttuja juttuja ovat mukavat yhdessä vietetyt hetket, uudet ja vanhat kaverit, askartelut ja nikkaroinnit, iltaohjelmat, iltahartaudet sekä monet muut kesäiset tekemiset.
Kaikilla leireillä on mukana seurakunnan nuorisotyönohjaajia ja lastenohjaajia sekä tietysti isosia. Leireille ilmoittaudutaan seurakunnan kotisivujen kautta oikeassa alalaidassa olevasta tapahtumiin ilmoittautumisesta. Ilmoittautuminen leireille on alkanut keskiviikkona 21.5 klo 17. Leiripaikkoja on rajallinen määrä ja ne menevät nopeasti, joten kannattaa olla koneen äärellä heti ilmoittautumisen alkaessa. Leiripaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja leirille päässeille lähetetään leirikirje noin viikkoa ennen leirin alkua. Mikäli leiripaikkoja vapautuu, otamme yhteyttä seuraavaa varapaikkaa jonottavalle.
Lisätietoja leireistä alakoulujen kautta jaetuissa Törmälän kesäleirit 2014 –esitteessä sekä seurakunnan kotisivuilta.

Leireille pääset ilmoittautumaan tämän linkin kautta.

Tarkempaa tietoa leirien ajankohdista löydät tämän linkin kautta.