Jos nettikirkko ei kuulu

Jos sinulla on ongelmia nettijumalanpalveluksen kuuntelemisessa, lisää tämä sivu (www.ylivieskanseurakunta.fi) selaimesi Työkalut –valikon Yhteensopivuusnäkymän asetuksiin. Tämä toimii yleensä Internet Explorer –selaimella.

Jos taas selaimeltasi puuttuu Adobe Flash player –tuki, voit yleensä kuunnella nettijumalanpalvelusta suoraan tästä linkistä. Linkki toimii vain silloin, kun lähetys on käynnissä.

Ongelma voi johtua myös siitä, että olet käynnistänyt nettikirkon ennen kuin se on laitettu kirkossa päälle. Siinä tapauksessa sinun on katkaistava lähetys, suljettava selain ja kokeiltava uudestaan. Nyrkkisääntönä tähän ongelmaan auttaa se, että käynnistät nettikirkon aikaisintaan noin viisi minuuttia ennen jumalanpalveluksen alkua.