Lähde syylomaviikonloppuna perheretkelle!

Ylivieskan seurakunnan diakoniatyö järjestää syyslomaviikon alussa 18.-19.10.2014 perheretken Kalajoelle. Retki tarjoaa yhdessäolon ja virkistäytymisen mahdollisuuden ylivieskalaisille ja merijärvisille perheille, joita koskettavat esim. työttömyys, yksinhuoltajuus tai taloudelliset vaikeudet. Retken ohjelmassa on ulkoilua ja reipasta menoa syksyisessä luonnossa, ohjattua toimintaa lapsille, musiikkihetkiä, perheiden omaa aikaa kylpylässä, tunnelmia iltanuotiolla ja yhteiset hartaushetket.

Matka tehdään linja-autolla ja retkelle lähdetään Ylivieskasta toimitalo Pietarin pihasta klo 10.45 ja Merijärveltä seurakuntakodin pihasta klo 11.15. Retken majoitus on kylpylähotelli Sanissa ja majoittumista varten on varattu yhteensä 12 hotellihuonetta. Retkeen sisältyy matka, majoitus, ruokailut ja kylpylän käyttö.  Retken omavastuuosuus aikuisilta on 25 e.

Retkelle ilmoittaudutaan perjantaihin 3.10. mennessä Ylivieskassa Satulle p. 044-7118628 ja Merijärvellä Mariannelle p. 044-7118631. Retkipaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja etusijalla ovat perheet, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet Ylivieskan seurakunnan järjestämälle perheretkelle tai -leirille. Retkeltä paluu on sunnuntaina Merijärvelle n. klo 14.00 ja Ylivieskaan n. klo 14.30.

Syksyiselle perheretkelle sinua kutsuvat
diakoniatyöntekijät Marianne Joensuu, Sari Viitala ja Satu Similä