Oletko kiinnostunut kansainvälisestä auttamistyöstä?

Ylivieskan seurakunnan diakoniatyö kutsuu sinua vapaaehtoiseksi kansainvälisen diakonian tukiryhmään. Vapaaehtoisista muodostettavan ryhmän tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa erilaisia kampanjoita Kirkon ulkomaanavun ja seurakuntamme ystävyysseurakuntien hyväksi. Ryhmään tarvitaan eri-ikäisiä kansainvälisestä auttamistyöstä kiinnostuneita vapaaehtoisia, koska toimintatapojakin on monenlaisia. Erilaisin käytännön toimin voimme edesauttaa Kirkon ulkomaanavun työtä avustuskohteissa sekä välittää taloudellista tukea kaikkein heikoimmassa asemassa olevien lähimmäistemme auttamiseksi.

Asiasta kiinnostuneilla on mahdollisuus osallistua Kirkon ulkomaanavun iltaan Nivalan seurakuntakodilla torstaina 6.11.2014 klo 18. Kirkon ulkomaanavun työntekijä Kaarina Nieminen on vieraanamme ja illan aiheena on ”Miten apu menee perille? ”.

Lähdemme yhteiskyydein toimitalo Pietarin pihasta klo 17.15. Jos koet vapaaehtoisen toimijan tehtävän omaksesi tai haluat lähteä mukaan Kirkon ulkomaanavun iltaan ilmoittaudu Satulle p. 044-7118628.

Kuva: Nina Silander /Kirkon ulkomaanapu