Joululeirit Törmälässä

Ilmoittautuminen joululeireille alkaa tiistaina 18.11 klo 17 ja päättyy 25.11 klo 20. Yleensä joululeirit ovat täyttyneet todella nopeasti, joten kannattaa olla liikkeellä heti ilmoittautumisen alkaessa. Ilmoittautuminen tapahtuu seurakunnan kotisivuilta kohdasta Tapahtumiin ilmoittautuminen. Pääset ilmoittautumiseen myös suoraan tämän linkin kautta.

Joululeireille otetaan 40 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Joululeireillä on mukana seurakunnan työntekijöiden lisäksi joukko isosia ja leirin tunnelmaan kuuluvat mm. jouluinen toiminta, hartaudet, askartelut ja tietenkin jouluruoka.

Joululeirejä järjestetään kaksi, joista ensimmäinen on 5.-7.12. ja se on suunnattu 5-7–luokkalaisille. Toinen joululeireistä on suunnattu 3-4–luokkalaisille ja se järjestetään 12.–13.12. (HUOM! Leiriaika muuttunut.)

Joululeiri 1 5-7–luokkalaisille ajalla 5.-7.12. hinta 25 euroa.
Joululeiri 2 3-4–luokkalaisille ajalla 12.–13.12. hinta 20 euroa.

Lisätietoja joululeireistä: Juha Niemelä, puh. 044-7118624