Kalle Luhtasela kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi

Ylivieskan seurakunnan uuden kirkkovaltuuston ensimmäisessä kokouksessa kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi vuosille 2015-2016 valittiin Kalle Luhtasela ja varapuheenjohtajaksi Juhani Isotalo.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Pekka Similä (henkilökohtainen varajäsen Olli Hiitola). Kirkkoneuvoston varsinaisiksi jäseniksi vuosille 2015-2016 valittiin (henkilökohtainen varajäsen suluissa) Jukka Hautala (Toivo Savukoski), Marja Himanka (Antti Rahja), Merja Jaakola (Paula Haapakoski), Leo Mehtälä (Sirpa Hannula), Anita Kallio (Ritva Nauha), Juhani Alaranta (Antero Saulio), Kirsi Herranen-Somero (Tiina Junttila). Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Timo Määttä.

Suhteellisten vaalien lautakuntaan valittiin Antti Rahja (Kalle Luhtasela), Timo Katainen (Janne Pelo) ja Maija-Liisa Kitinoja (Kirsi Herranen-Somero).

Kiinteän ja irtaimen omaisuuden tarkastajiksi vuosille 2015-2018 valittiin Kerttu Illikainen (Olli Hiitola), Kimmo Heikkilä (Eero Rahkola), Alpo Löytynoja (Maija-Liisa Kitinoja).

Julistustyön johtokuntaan vuosille 2015-2018 valittiin puheenjohtajaksi Tiina Junttila (Tuomo Hirvi) ja jäseniksi Leo Mehtälä (Veijo Pelkonen), Johanna Hietala (Kerttu Illikainen), Antti Rahja (Merja Jaakola), Taru Haaga (Laura Markkinen), Toivo Savukoski (Olli Hiitola), Timo Katainen (Janne Pelo).

Diakoniatyön johtokuntaan vuosille 2015-2018 valittiin puheenjohtajaksi Timo Katainen (Jani Palola) ja jäseniksi Olli Hiitola (Toivo Savukoski), Eero Virtanen (Paula Haapakoski), Kaija Arhio (Paula Rahja), Saara Saukko (Piia Saukko), Orvokki Mero (Maija-Liisa Rahkola), Auli Mustikkamaa (Erkki Ojakangas).

Lapsityön johtokuntaan vuosille 2015-2018 valittiin puheenjohtajaksi Janne Pelo (Reija Jokitalo) ja jäseniksi Eero Hautamäki (Juha Kostet), Margaretha Sorvisto (Päivi Vähäkangas), Ville Simonen (Meri Vähäkangas), Miika Koskela (Kati Paananen), Karoliina Saukko (Samuli Tanska), Terttu Mällinen (Jorma Kopakkala).

Nuorisotyön johtokuntaan vuosille 2015-2018 valittiin puheenjohtajaksi Roope Rantala (Olli Luhtasela) ja jäseniksi Sirpa Hannula (Iida-Liisa Repo), Sanna Pälli (Jonna Svartström), Mikko Hannula (Ville Simonen), Ari Mehtälä (Timo Matinlauri), Paula Haapakoski (Jenna Keskisipilä), Risto Mattila (Auli Mustikkamaa).

Lähetystyön johtokuntaan vuosille 2015-2018 valittiin puheenjohtajaksi Iisa-Liisa Repo (Marketta Känsälä), Kalevi Sotaheimo (Eero Mäkelä), Pille Nevala (Sirpa Hannula), Vilho Mäkelä (Miika Sumela), Olli Luhtasela (Mauno Autio), Iina Matikainen (Sanna Pälli), Jorma Kopakkala (Terttu Mällinen).

Kalajoen rovastikunnan yhteistyön johtokuntaan vuosille 2015-2018 valittiin Timo Määttä (Pentti Haikola).

Merijärven kappelineuvostoon valittiin Toivo Savukoski (Heikki Kalapudas), Taneli Myllylä (Markus Hiitola), Tarja Salmela (Eero Pohjanen), Anita Talus (Liisa Nivala), Juhani Alaranta (Karoliina Saukko), Saara Saukko (Anna-Kaija Toppila).