Katsokaa kukkii maa - kevätkonsertti

Ylivieskan, Kalajoen, Raution ja Himangan lapsikuorot esiintyvät yhdessä seurakuntalaisten iloksi Ylivieskan kirkossa perjantai-iltana 8.5. klo 18. Kuorot esiintyvät eri kokoonpanoissa, yhdessä ja erikseen. Kuorolaiset ovat lupautuneet soittamaan muutamia soolokappaleita viululla ja pianolla, lisäksi he avustavat kuorolaulua soittimillaan.

Ohjelmisto sisältää kevääseen sopivia lauluja mm. ruotsin virsikirjan virsiä ”Jumala on luonut” ja ”Kaikki tähdet tuntee”, J. Salmisen ja P. Laaksosen tuotantoa, sekä perinteiset ”Pikku lintu riemuissaan”, ”Ken on luonut sinitaivaan” ja ”Lapsen tie on aamun tie”. Keväinen konsertti päättyy yhteisvirteen 575.

Konsertissa kerätään kolehti Nepalin maanjäristyksen uhrien auttamiseksi Maya Nepal -järjestön kautta. Ylivieskalaiset Maya Nepal -järjestön jäsenet Eerika ja Johanna Heikkilä kertovat konsertissa Nepalin tilanteesta.

Kuoronjohtajat (Eeva Korhonen, Annukka Palola, Teija Orjala) ja kuorolaiset toivottavat kaikki sydämellisesti tervetulleeksi kuuntelemaan iloista laulantaa!