Evankelista Ilkka Puhakka Ylivieskan seurakunnan vieraana

Kansan Raamattuseuran palveluksessa oleva evankelista Ilkka Puhakka on värikäs, persoonallinen julistaja, joka rikkoo luutuneita asenteita uskosta ja tuo raikkaalla tavalla esille sellaisen Jeesuksen, joka ei kutsu apaattisuuteen vaan elämään. Puhakan suosituimpia opetusteemoja ovat viime vuosina olleet Jeesuksen vertaukset. Puhakka avaa oven maailmaan, joka on syvällinen ja kohti tuleva.

Yksi Ilkka Puhakan erityisaloista on vankilatyö Venäjällä ja siihen liittyvä ”villasukkalähetys”. Puhakka sai muun muassa poikkeuksellisen oikeuden opettaa usean vuoden ajan Raamattua pahamaineisessa KGB-vankilassa Uralilla.

Ilkka Puhakka vierailee Ylivieskan seurakunnassa, Suvannon kappelissa 7.-8. maaliskuuta. Perjantai-iltana järjestetään tilaisuus Venäjän vankilatyöstä, jossa on mahdollista osallistua ”villasukkalähetykseen” tuomalla tilaisuuteen vaikkapa itse kudotut villasukat, Puhakan mukaan ”mielellään pitkävartiset, väriltään esimerkiksi mustat, harmaat tai siniset.” Lauantai-iltapäivällä tutustutaan Jeesuksen vertausten maailmaan.