Ylivieskan Herättäjän Eloseurat syyskuun alussa

Maakunnallisia Ylivieskan Herättäjän seuroja, Eloseuroja vietetään syyskuun 5. ja 6. päivinä Ylivieskan kirkossa.

Seuratapahtuma alkaa lauantai-illan aattoseuroilla klo 18. Puhujina ovat Anne Sumela ja Leevi Partanen. Kolehti kerätään Herättäjä-Yhdistyksen nuorisotyölle.

Sunnuntain messun toimittaa seurakuntapastori Eeva-Kaisa Laakko ja saarnan pitää Kalajoen rovastikunnan perheasiainneuvottelukeskuksen johtaja, rovasti Aila Harvala. Musiikista vastaa kanttori Eeva Korhonen sekä Ylivieskan virsikuoro johtajanaan Ilpo Nurmenniemi. Kolehti Herättäjä-Yhdistyksen kotimaan työlle.
Kello 13 alkavien päiväseurojen alussa Tuomo Kälviä pitää raamattutunnin aiheesta Lähimmäisyys Jeesuksen Laupias samarialainen -vertauskertomuksen valossa. Seurapuhe: Veli Tuomi. Kolehti kerätään Aholansaaren hyväksi.
Kello 15 alkavissa lähetysseuroissa puhuvat Johanna Rissanen Oulusta ja Ritva Nuorala Nivalasta. Kolehti Heränneen kansan lähetysrahastolle.
Seuratapahtuman lopuksi kokoonnutaan klo 18 päätösseuroihin, joissa puhuvat Esko Jaatinen ja Tuomo Kälviä. Kolehti kerätään Heimotyölle.
Seuraravintola palvelee messun jälkeen ja seurojen väliajalla seurakuntakoti Mariassa. Arvontaa.

Arpajaisvoittoja vastaanottaa Seija Mattila
puh. 0405044628