Hei Omaishoitaja – retki sinulle!

Ylivieskan ja Alavieskan Omaishoitajien syysretki Pietarsaareen keskiviikkona 16.9. Lähtö klo 9 seurakuntakoti Mariasta ja klo 9.15 Alavieskan seurakuntakodilta. Matka taittuu 7 sillan saariston maisemissa. Ensimmäinen tutustumiskohde on Tyynelän Tonttula, jossa juomme myös kahvit. Lounas nautitaan Heinätorikeskuksessa. Opastetulla kiertoajelulla saadaan tietoa Pietarsaaren historiasta. Pietarsaaren suomalaisen seurakunnan kirkkoherra Lotta Endtbacka pitää hartauden ja esittelee kirkon. Kukkaloistoa käymme ihailemassa Sundin puutarhassa. Siellä on myös mahdollisuus kahvitella omakustanteisesti. Retken hinta on 10e.

Retki on tarkoitettu kaikille omaishoitajille. Lähde mukaan virkistäytymään!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen ke 9.9. mennessä Jaana Tuomi p. 044 7118627 tai Heli Heikkilä p. 050 3024765.