Kirkkokyytiä tarjolla ylivieskalaisille vanhuksille

Ylivieskan seurakunnan diakoniatyö tarjoaa vanhuksille ja vammaisille mahdollisuuden osallistua kotikirkon jumalanpalvelukseen sunnuntaisin ja muina juhlapyhinä taksikyydillä kirkkokyytisetelin avulla. Kirkkokyydin tilaamisen vanhus hoitaa itse haluamalleen ajankohdalle taksikeskuksen numerosta. Saattajan mukanaolo kyydissä on mahdollinen ja samalta suunnalta tulevat voivat tulla kirkkoon halutessaan yhteisellä kyydillä. Kirkkokyydit ovat käyttäjille ilmaisia, ja ne kustannetaan diakoniatyön lahjoitusvaroista. Kirkkokyytiseteleitä voi tiedustella diakoniatyöntekijöiltä, ja seteli toimitetaan vanhukselle henkilökohtaisesti.

Kirkkokyytiasiassa voi ottaa yhteyttä diakoniatyöntekijöihin: Sari Viitala p. 044-7118626, Jaana Tuomi p. 044-7118627, Satu Similä p. 044-7118628 ja Marja Määttä p. 044-7118629.