Rahankeräys Suomeen saapuvien turvapaikanhakijoiden auttamiseksi

Suomessa turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskukset ovat täyttyneet sotaa, vainoa ja nälkää henkensä kaupalla Eurooppaan paenneista ihmisistä. Majoitustilojen lisäksi pulaa on monista arjessa selviytymisen kannalta välttämättömistä tarvikkeista, harrastevälineistä ja erilaisista tukitoimista.
Keräys toteutetaan Kirkkopalvelujen tuoreen Kotimaanapu-hyväntekeväisyyspalvelun kautta.

Valtakunnalliseen keräykseen voi osallistua soittamalla, tekstiviestillä tai tekemällä lahjoituksen verkkopankissa. Kaikki 7.9.–15.10.2015 lahjoitetut varat ohjataan Kotimaanavun valtakunnalliseen hätäapurahastoon ja ne käytetään välittömästi keräysajan umpeuduttua turvapaikanhakijoiden auttamiseen paikallisten täsmätarpeiden mukaisesti.

Lahjoitusnumerot:

Lähetä viesti numeroon 16588

AUTA5 (5 €)
AUTA10 (10 €)
AUTA20 (20 €)

Soita lahjoituspuhelimeen

0600 1 4110 (10,26 € / puh + pvm/mpm)
0600 1 4120 (20,28 € / puh + pvm/mpm)

Tilinumero FI54 1596 3000 1028 99