Kalajoen rovastikunnalle omat verkkosivut

Kalajoen rovastikunnan seurakunnat ovat saaneet omat verkkosivut osoitteessa www.kalajoenrovastikunta.fi. Seurakunnilla on paljon yhteistä toimintaa ja yhteisiä työntekijöitä erityisnuorisotyössä, perheneuvonnassa, palvelevassa puhelimessa ja sairaalasielunhoidossa. Uudet sivut palvelevat erityisesti näitä työaloja ja toimivat yhteisenä sivustona seurakuntien yhteistyölle ja –toiminnalle. Sivujen kautta pääsee myös linkittymään kaikkiin rovastikunnan seurakuntiin. Valmisteluprosessin aikana syntyi Kalajoen rovastikunnalle myös oma logo.

Rovastikunnan verkkosivut on tehty Lukkari-julkaisujärjestelmällä, joka on seurakuntien tarpeisiin suunniteltu ja räätälöity verkkosivuston julkaisujärjestelmä. Päävastuun sivujen ilmeen ja sisällön rakentamisesta ovat kantaneet tiedottaja Eveliina Pylväs ja erityisnuorisotyönohjaaja Marja Rajaniemi.