Tule toteuttamaan kansainvälistä auttamistyötä – tekemään toivosta totta

Kiinnostaako sinua toimiminen kansainvälisen avun hyväksi? Voisitko antaa aikaasi ja osaamistasi nopeasti esille tulevaan avun tarpeeseen? Kutsumme kansainväliseen auttamistehtävään vapaaehtoisia, jotka haluavat olla liikkeellä seurakunnassamme kaukana olevan lähimmäisemme hyväksi. Vapaaehtoisten ryhmä suunnittelee ja toteuttaa erilaisia kampanjoita Kirkon Ulkomaanavun ja seurakuntamme ystävyysseurakuntien hyväksi. Kansainvälisen ryhmän vapaaehtoiset toimivat paikkakunnallamme tarvittaessa esim. lipaskerääjänä tai tapahtuman talkoolaisena kun kerätään katastrofiapua Kirkon Ulkomaanavun kohdemaihin tai muihin humanitaarista apua tarvitseviin kohteisiin maailmalla. Erilaisin käytännön toimin edesautamme Kirkon Ulkomaanavun työtä avustuskohteissa sekä välittämme taloudellista tukea kaikkein heikoimmassa asemassa olevien lähimmäistemme auttamiseksi.
Innostu ja kysy lisää tästä mahdollisuudesta toimia – diakoniatyöntekijä Satu Similä 044-7118628