Musiikkia meiltä ja muualta - Yhteislaulutilaisuus Suvannon kappelissa sunnuntaina 24.1. kello 18

Piirros: Marjo PinolaKeski-Pohjanmaan kirkkomusiikkipiirin järjestämälle kuorokurssille kokoontuu iso joukko alueen laulajia useista eri kuoroista sunnuntaina 24.1. Kurssin teemana on Musiikkia meiltä ja muualta. Nimensä mukaan teema kattaa monipuolisesti mm. afroja, kansanmusiikkia ja gospelia. Vuoden 2016 adventtina käyttöön otettavaan virsikirjan lisävihkoon tutustutaan myös.  Kouluttajana on Porvoon hiippakunnan musiikkisihteeri, kanttori Jan Hellberg. Mukana myös Pyhäjoen kanttori Outi Krank sekä soittajia. Kurssi päättyy kaikille avoimeen yhteislaulutilaisuuteen kello 18.  Tilaisuuteen on vapaa pääsy.