Olkkari-illat alkavat - Tule mukaan tekemään käsitöitä!

Seurakunta käynnistää jälleen käsityötalkoot. Tavoitteena on neuloa vielä naisten pitsivillasukkia tänä vuonna yli 90 vuotta täyttäville, junasukkia kastettaville, sekä virkattuja enkeleitä surukoteihin. Kutsumme neulomisen harrastajia ja käsityöryhmiä mukaan neulomaan ja virkkaamaan!

Kuva: Marjo JokitaloKäsitöitä voi tehdä kotonakin, mutta nyt on mahdollista kokoontua neulomaan myös toisten seurassa parillisten viikkojen maanantai- iltoina. Ensimmäinen käsityöilta eli Olkkari-ilta on 22.1 klo.18 – 20 toimitalo Pietarissa Vitiksessä, sisäänkäynti ovesta B.

Kaikille yhteiset olkkari-illat jatkuvat joka toinen maanantai Nuorisotila Vitiksen olohuoneessa. Olkkari- illoissa voit tehdä käsitöitä (tai olla tekemättä) itsellesi tai lahjoittaa diakonia- ja lähetystyölle. Olkkariin voit myös tulla juomaan kahvia ja viettämään iltaa.  Olkkari-iltoihin kutsumme nuoria, opiskelijoita, eläkeläisiä, äitejä, isejä, lapsia, mummoja ja vaareja – eli kaiken ikäisiä. Iltoja yhdessä järjestää nuoriso-, lähetys-, ja diakoniatyö.