Perheretki hiihtolomaviikonloppuna

Ilmoittautuminen päättynyt, koska osallistujia täysi määrä!

Ylivieskan seurakunnan diakoniatyö järjestää hiihtolomaviikon alussa 5.- 6.3.2016 perheretken Kalajoelle Kylpylähotelli Saniin.  Retki tarjoaa virkistysmahdollisuuden ylivieskalaisille ja merijärvisille perheille, joita koskettavat työttömyys, yksinhuoltajuus tai taloudelliset vaikeudet. Retkellä on yhteistä ohjelmaa sekä perheiden omaa aikaa yhdessäoloon.

Matka tehdään linja-autolla ja majoitus on kylpylähotellissa. Retken omavastuu osuus on aikuisilta 25 euroa sisältäen matkan, majoituksen, ruokailut ja kylpylän käytön.

Retkelle ilmoittaudutaan torstaihin 18.2. mennessä Merijärvellä Mariannelle p. 044-7118631 ja Ylivieskassa Satulle p. 044-7118628.

Ilmoittautumisessa etusijalla ovat perheet, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet diakoniatyön järjestämälle perheretkelle tai -leirille ja retken käytössä on rajallinen määrä majoituspaikkoja.