Talvitapahtumassa toimintaa sisällä ja ulkona

Toimitalo Pietarin ympäristössä suihkii muun väen joukossa erilaisia eläinhahmoja sunnuntaina 28.2. Talvitapahtuma alkaa kirkossa perhekirkolla, jonka jälkeen Pietarin sisä- ja ulkopuolella alkaa monenlainen meno.
Ulkona on mahdollista osallistua hevosajeluun, hoijakkaan, saappaanheittoon, mäenlaskuun ja lumikenkäilyyn. Sisällä on tarjolla askartelua, onnenpyörää, väristyspajaa, temppurataa ja arpoja sekä vastapainona vilinälle ja vilskeelle hiljaisuuden polku aitassa.
Ruumiin ravinnoksi on tarjolla vohveleita, sämpylöitä, makkaraa ja irtokarkkeja kahvin, teen ja mehun kera. Tapahtumassa ovat seurakunnan lisäksi mukana partiolippukunta Viessojat, Ylivieskan Kuula, Latu ja Martat, Murron Talli, Saapas ja Keski-Pohjanmaan Osuuspankki. Tapahtuman tuotolla tuetaan yhteisvastuukeräystä ja Pyhtilän lähettiperheen työtä Tansaniassa.