Lähde mukaan omaishoitajien kevätretkelle

Ylivieskan ja Alavieskan seurakunta kutsuu kaikkia kotona omaistaan hoitavia mukaan päiväretkelle Lappajärven Kivitippuun tiistaina 13.5. klo 9-20. Mukaan ovat tervetulleita myös ne, joiden omainen on laitoksessa.

Kevätretken ohjelmassa on lounaan ja kahvin lisäksi ”Elämän mukana tunteet” –seminaari, jossa puhutaan omaishoitoperheen elämän ilon ja surun hetkistä sekä kipeistä kokemuksista. Omaishoitajat ja Läheiset – Liitto ry:n ja Omaisena edelleen ry:n yhdessä järjestämässä teemaseminaarissa pohditaan myös mikä on vaikeaa, mikä ilahduttaa, antaa voimia ja miten mennään eteenpäin.

Retken hinta on 15 euroa. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 30.4. mennessä Jaana Tuomi p. 044-7118627 (Ylivieska ja Merijärvi) tai Heli Heikkilä p. 050-3024765 (Alavieska).