Maailmojen messu 17.4. klo 10 Suvannolla

Sunnuntaina 17.4. klo 10 vietetään Suvannon kappelilla Maailmojen messua. Messuun kutsutaan paikallisten lisäksi alueellamme asuvia maahanmuuttajia ja kansainvälisiä opiskelijoita. Messussa käytetään pääasiassa suomen kieltä, mutta jossain määrin myös englantia. Pyydä kirkkoon mukaan tuntemasi maahanmuuttaja. Messun musiikista vastaavat uusi kanttorimme Teija Siirtola sekä Eija ja Jouko Kantola. Liturgina on Eeva-Kaisa Laakko ja saarnasta vastaa Mikko Himanka.

Worlds within worship 17.4. at 10 a.m.
We can get together to the mass ”Worlds within worship” on Sunday the 17th of April at 10 a.m. in the chapel of Suvanto. We welcome to this mass especially immigrants and students. There will be in this mass lots of music played by our new cantor Teija Siirtola together with Eija and Jouko Kantola. The address of the chapel is Renssulantie 12, Ylivieska.