KylläKirkoille -konsertit Ylivieskan uuden kirkon hyväksi 24.4.

Monet seurakunnat järjestävät #KylläKirkoille -tukikonsertteja ensi sunnuntaina 24.4. klo 18 Ylivieskan kirkon rakentamisen hyväksi. Lämmin kiitos jo etukäteen kaikille järjestäjille, muusikoille, laulajille ja osallistujille!

Ylivieskassa tapahtumia on kaksi: klo 15 Pianomusiikkia seurakuntakoti Mariassa, esiintyjinä Ylivieskan seudun musiikkiopiston oppilaat Reetta Himanka, Greta Mäntykangas, Iida Tikkanen, käsiohjelmien tuotto lahjoitetaan seurakunnalle uuden kirkon rakentamiseen; klo 18 Iltamusiikkia Suvannon kappelissa, Tuomo Hirvi-viulu, Tapio Hirvi-sello, Teija Siirtola, Eeva Korhonen, Timo Määttä, kolehti uuden kirkon musiikkityölle.

Ylivieskassa järjestetään 14.5. klo 17 Valoon -hyväntekeväisyyskonsertti Ylivieskatalo Akustiikassa kirkon jälleenrakentamisen hyväksi.