Virkistystä Omaishoitajille

Ylivieskan, Alavieskan ja Merijärven Omaishoitajien kevätretki järjestetään tiistaina 31.5.Pyhäjärvelle. Lähtö on klo 9 Alavieskan seurakuntakodilta ja klo 9.20 seurakuntakoti Mariasta.

Tutustumme ensin Pyhäjärven kauniiseen puuristikirkkoon, jossa kirkkoherra Mirva Ahola pitää hartauden. Lounaan syömme pitokartano Verkkorannassa, joka on Pyhäjärven rannalla. Rönkön puutarhassa voimme tehdä kukkaostoksia tai ihailla kukkaloistoa. Vaskikellon isäntä Lassi Rönkkö kertoo tarinoita kelloista. Päiväkahvit nautimme Vaskikellon vanhalla riihellä. Retken hinta on 10 euroa ja se on tarkoitettu kaikille omaishoitajille, riippumatta siitä saako omaishoidontukea.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen torstaihin 19.5. mennessä Jaana Tuomi p. 044-7118627 tai Heli Heikkilä p. 050-3024765. Retken järjestäjänä ovat Ylivieskan ja Alavieskan seurakunnat sekä OmaisOiva-projekti.