Perheneuvojan virka haettavana

Kalajoen rovastikunnan perheasiain neuvottelukeskuksessa on haettavana

PERHENEUVOJAN VIRKA

Hakijalta edellytetään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja perheneuvojan erikoistumiskoulutusta tai sitoutumista sen hankkimiseen. Hakuprosessiin sisältyy soveltuvuustutkimus.

Kalajoen rovastikuntaan kuuluu yksitoista seurakuntaa, ja Ylivieskassa sijaitsevassa keskuksessa on johtajan ja perheneuvojan virat. Varsinaisen perheneuvontatyön ohella valittavan viranhaltijan tehtäviin kuuluu Palvelevan puhelimen sihteerin tehtävät. Virka täytetään 4 kuukauden koeajalla 1.10.2016 alkaen, ja valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus ennen viran vastaanottamista. Palkkaus on vaativuusryhmän 602 mukainen.

Hakemukset liitteineen tulee toimittaa 9.6.2016 klo 16 mennessä osoitteella Ylivieskan seurakunnan kirkkoneuvosto, Terveystie 11, 84100 Ylivieska. Kuoreen merkintä PN-virka.

Tiedustelut perheas.neuvottelukesk. johtaja Aila Harvala p. 044-7118657 varmimmin ark. klo 12-13 ja kirkkoherra Timo Määttä p. 044-7118611. Tarkempia tietoja rovastikunnan perheneuvonnasta ja Palvelevasta Puhelimesta: kalajoenrovastikunta.fi