Diakonian leirit elokuussa

Invalidien leiripäivä torstaina 4.8. Törmälässä. Leirin teemana on ”Unelmat kantavat”. Vieraana on Matti Lipponen, joka on 32-vuotias näkövammainen muusikko. Hän tekee omaa musiikkia, ajatuksella ”näkövamma ei estä unelmaa”. Hän laulaa ja kertoo elämästään. Päivän aikana myös ulkoillaan, hiljennytään ja vietetään viikkomessu. Diakoniatyöntekijät Satu Similä ja Jaana Tuomi ovat leirillä mukana. Leiripäivä toteutuu, kun 12 ilmoittautuu mukaan. Ilmoittautuminen ma 25.7. mennessä p. 044 7118670 ti- to klo 8.30-10.

Varttuneen väen leiri Törmälässä tiistai-torstai 23.–25.8. Leirin teemana on ”Lapsuus- ja koulumuistot, kiitollisuus ja tämä hetki”. Leirille voi ottaa mukaan koulukuvan tai muun lapsuuden aikaisen valokuvan. Ohjelmassa on ulkoilua, leiriolympialaiset, askartelua, muistelua, laulua, hiljentymistä Raamatun sanan äärellä sekä viikkomessu. Leirille voi tulla virkistymään myös päiväseltään. Leirillä vapaaehtoisina isosina ovat Ritva Laakso, Paula Rahja, Aino Nisula ja Eeva Kalapudas. Diakoniatyöntekijöistä mukana ovat Marianne Joensuu ja Jaana Tuomi. Leiri toteutuu, kun 12 ilmoittautuu koko leirin ajaksi. Ilmoittautuminen ma 8.8. mennessä p. 044 7118670 ti-to klo 8.30-10.