Päiväkerhoon ilmoittautuminen jatkuu ma 22.8 asti

Ylivieskan seurakunta järjestää päiväkerhoja 3-vuotiaille sekä 4-5-vuotiaille lapsille. Vuonna 2013 syntyneet lapset ovat tervetulleita 3-vuotiaiden kerhoon ja vuonna 2011-2012 syntyneet 4-5-vuotiaiden kerhoon.
Päiväkerhossa järjestetään lapsen ikätasoon sopivaa, monipuolista ohjelmaa. Vaihtuvan ohjelman mukaan kerhossa leikitään, lauletaan, lorutellaan, askarrellaan, pidetään liikuntatuokioita, ulkoillaan ja käydään hartaushetkessä. Kerholaiselle kannattaa laittaa mukaan omat, pienet eväät, jotka syödään kerhon aikana. Kerhotossut ja sään mukaiset ulkovaatteet on myös hyvä muistaa pitää mukana. 3-vuotiaiden kerho kestää kaksi tuntia ja 4-5-vuotiaiden kaksi ja puoli tuntia. Kerhot alkavat syyskuussa viikolla 36.
Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 8.8. klo 9 ja päättyy 22.8. klo 23. Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan kauden kerhomaksu.
Ilmoittauminen tapahtuu tästä linkistä: Päiväkerhoon ilmoittautuminen. Linkistä saattaa avautua "Suojausvaroitus" -ikkuna, koska ilmoittautumislomake on suojatulla sivustolla, mutta voit turvallisesta hyväksyä sen painamalla "Kyllä".