Hyväntekeväisyyskonsertteja Ylivieskan kirkkohankkeen hyväksi

Pianotaiteilija Risto Lauriala
konsertoi kirkon jälleenrakentamisen hyväksi su 28.8.2016 klo 18 Akustiikassa. Liput 20,- . Väliaika.
Konserttiohjelmassa Johann Sebastian Bachin, Ludwig van Beethovenin, Fredric Chopinin ja Sergei Rahmaninovin säveltämää pianomusiikkia.
Kaupungin kulttuuritoimi ja seurakunta mukana järjestäjinä.

Ylivieskan Karaokekerhon
VALOON PÄIN -hyväntekeväisyyskonsertti

la 3.9.2016 klo 19 Akustiikassa.
Liput 20,- myynnissä Akustiikassa ja lippupalvelussa.
Konsertin tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä kirkon rakennusrahastoon.
Kaupungin kulttuuritoimi on konsertissa mukana.

Matkamiehen iltarukous
su 4.9.2016 klo 15 Ylivieskan Urheilutalolla Jaakko Löytyn Matkamiehen iltarukous Ylivieskan kirkon hyväksi Körtpel-ryhmän toteuttamana.
Körtpel toimi 1983-2000 projektiluontoisena kokoonpanona ja toteutti Afrikkalaista gospelmessua, Päivästä päivään messua, Meidän messua, Partiomessua, Laulu yhteisestä leivästä -teosta, Tervetuloa Tuomas-musikaalia, Matkamiehen iltarukousta erilaisina versioina ja mm. Vähäväkisten juhlaveisuun kantaesityksen Ylivieskan kirkossa 1997 ja sen jatkototeutuksia mm. Kemin Lumilinnassa.
Mukaan uuteen toteuttajaväkeen laulujen osalta ovat tervetulleita kaikki, jotka ovat jossakin laulaneet tätä teosta. Etukäteisilmoittautuminen jukka.harvala(at)rko.fi. Jouko Kantola kasaa bändin. Kuoroa johtaa Soili Autio. Mikko Mäki vastaa äänentoistosta.

Kalle Jussila
Toivon niin ja uskon -konsertti kirkkohankkeen hyväksi su 25.9.2016 klo 15 Suvannon kappelissa. Liput 20 e.

Hannu Musakka
"Muistojen laulut"- hengellinen yksinlaulukonsertti su 9.10.2016 klo 15 Suvannon kappelissa. Baritoni Hannu Musakan oma 70-vuotisjuhlakonsertti. Tilaisuudessa kuullaan vanhoja ja rakkaita hengellisiä sävelmiä. Käsiohjelmat 10 e.

CD-levy kirkon hyväksi
Laulajat Aki Hietala ja Jaska Mäkynen, säv. Ahti Nikkonen & Seppo Summanen ja san. Tomi Suni ovat tehneet kolmen kappaleen cd-levyn kirkon rakentamisen hyväksi. Kympin hintaista levyä on myynnissä Ylivieskan kirkkoherranvirastossa, Terveystie 11.