Tervetuloa kuoroon

Uusia laulajia otetaan mukaan syksyllä kaikkiin Ylivieskan seurakunnan kuoroihin. Lisätietoja voi kysyä kanttoreilta, Teijalta (kirkkokuoro ja gospelkuoro) ja Eevalta (lapsikuoro).

Uutena Gospelkuoro

Ylivieskan seurakunnassa alkaa Gospelkuoro kanttori Teija Siirtolan johdolla. Gospelkuoro on tarkoitettu yli 15 vuotiaille laulajille, sekä miehille että naisille. Kuoron ohjelmisto koostuu suomalaisesta ja ulkomaisesta gospelmusiikista. Kuoron mahdollisuuksien mukaan voimme laulaa sekä bändisäestyksellä, pianosäestyksellä että a cappella, eli ilman säestystä.

Gospelkuoron aloitusinfo ja koelaulut pidetään keskiviikkona 24.8. klo 19 Suvannon kappelilla. Koelaulu koostuu yhdestä vapaavalintaisesta laulusta, joka esitetään ilman säestystä. Lisäksi kanttori voi laulattaa muutamia äänenavausharjoituksia. Kyse ei ole laulukokeesta, vaan sen tarkoitus on selvittää kuoron johtajalle laulajien lähtötaso. Nuotinlukutaito on toivottavaa, mutta ei pakollista.

Kuorojen harjoitusajat

Gospelkuoro keskiviikkoisin klo 19 Suvannon kappelilla (24.8. alkaen)

Lapsikuoro torstaisin Mariassa (1.9. alkaen, seuraa ilmoittelua lähemmin)

Kirkkokuoro torstaisin klo 18 Suvannon kappelilla (25.8. alkaen)