Eloseuroissa tähyillään armon horisonttiin

Maakunnalliset Ylivieskan Herättäjän seurat eli Eloseurat järjestetään 3.-4.9. Suvannon kappelissa ja Ylivieskan Liikuntakeskuksessa. Eloseurojen aattoseurat pidetään lauantai-iltana klo 19 Suvannolla. Puhujina ovat Hannu Mattila ja Jouko Kuismin.

Kuva: Jussi LeppäläSunnuntaina klo 10  pidettävässä messussa saarnaa rehtori Jukka Hautala ja liturgian toimittaa kappalainen Tuomo Kälviä. Kanttorina on Eeva Korhonen. Messun ja lounastauon jälkeen klo 13 kuullaan rovasti Esko Jaatisen esitelmä aiheesta: Armon horisontti - eteenpäin Lutheriin. Esitelmän jälkeen pidettävissä päiväseuroissa puhuvat Aila Pääkkö ja Iina Matikainen.

Iltapäivällä klo 15 Kalajokilaakson Körtpel-ryhmä, johtajinaan Soili Autio ja Jouko Kantola, esittää Liikuntakeskuksessa Jaakko Löytyn teoksen Matkamiehen iltarukous. Kympin ohjelmamaksu menee uuden kirkon rakentamisen hyväksi.

Eloseurat päättyvät illalla klo 18 Suvannon kappelissa pidettäviin päätösseuroihin, joissa puhuvat Matti Nuorala ja Tuomo Kälviä.

Seuraravintola palvelee seurojen väliajoilla Suvannon kappelin kahviossa. Tarjolla on ruokaa ja kahvia sekä arvontaa.