Honkakarit tuovat terveisiä Israelista

Seurakunnan nimikkolähetit Leena ja Jari Honkakari vierailevat Ylivieskassa. Lähetyspyhä ja lähetystilaisuus alkaa Suvannon kappelilla sunnuntaina 11.9. klo 10 messulla ja jatkuu kirkkokahvitilaisuudella.
Honkakarit työskentelevät Israelissa, Tel-Avivissa juutalaistyössä lähetysyhdistys Kylväjän kautta. Jari toimii pastorina ja diakonissa, erikoissairaanhoitaja Leena kohtaa työssään ihmisiä, joilla on esim. mielenterveysongelmia, ongelmia päihteiden kanssa, ihmissuhteissa tai muita vakavia sairauksia.
He tekevät työtä Tel-Aviv-Jaffassa, juutalaisten ja ei-juutalaisten parissa, Immanuel-kirkossa, joka on Kylväjän pitkäaikainen yhteistyökumppani. Kirkolla tehdään tavoittavaa julistus- ja diakoniatyötä suurkaupunkialueella. Jumalanpalvelukset sapattina ja sunnuntaina sekä viikkotoiminta kokoavat juutalaisia ja ei-juutalaisia riippumatta kansallisuudesta tai yhteiskuntaluokasta.