Virkisty kerhotoiminnasta - diakonian kerhot alkavat

Diakoniatyön kerhot aloittavat syyskuussa ja toimivat syys- ja kevätkauden kahden viikon tai kuukauden kokoontumisvälein. Eri kerhojen kokoontumisaikoja voi seurata seurakunnan kirkollisista tiedoista.  Kerhoissa kokoonnutaan erilaisten teemojen äärellä yhdessäolosta virkistyen ja hiljentyen yhteiseen hartaushetkeen.

Kyläkerhot - kokoontumisia Ylivieskan eri sivukylillä asuville eläkeläisille.

• Isokosken ja Löytyn kyläkerhot aloittavat kerhovierailulla Nivalan seurakuntaan ke 14.9.
  • Tuomelan kyläkerho ti 20.9. klo 13.30 Tuomelan kylätalolla.
  • Kantokylän kyläkerho ti 27.9. klo 13 Kantokylän vanhalla koululla.

Vammaistyön kerhot – kokoontumisia vertaistukea tarjoten.

• Ystävyyden kerho ma 12.9. klo 17 toimitalo Pietarin nuorten tiloissa. Nuorten ja aikuisten kehitysvammaisten kerho kokoontuu toiminnan ja erilaisten teemojen merkeissä
  • Näkö- ja liikuntavammaisten kerho ma 19.9. klo 13 seurakuntakoti Marian kahviossa.

Eläkeläisten kerhot - kokoontumisia ikääntyville

• Taukotupa ke 14.9. klo 9.30 Simonpuiston päiväkodilla
  • Varttuneen väen kerho ja lähetyspiiri kokoontuvat yhdessä to 15.9. klo 13 seurakuntakoti Mariassa. Kerhoon osallistuvan on mahdollista tilata kerhokyyti Pohjanmaan taksi Oy:n taksikeskuksen numerosta (0600-30050), jos kerhoon on vaikea päästä liikuntarajoitteiden vuoksi.

Mukavia kerhohetkiä uusille ja vanhoille kävijöille!