Hiljaisuuden messu kirkon hyväksi

Oulaisten seurakunnan ”messuporukka” järjestää Hiljaisuuden messun Ylivieskan kirkon jälleenrakennuksen hyväksi sunnuntaina 11.9. klo 14 Kalajoen kirkossa ja klo 19 Suvannon kappelilla. Kyseessä on Pekka Simojoen säveltämä ja Anna-Mari Kaskisen sanoittama teos. Oulaistelaiset muusikot ovat toteuttaneet messun jo Oulaisissa ja ehdottivat toteuttamista myös muuallakin Ylivieskan kirkon rakennustyön hyväksi.

Messua ovat toteuttamassa Jarmo Mäkinen (laulu ja piano), Tarja Mäkinen (laulu), Anne-Maria Sirviö (laulu, djembe), Veli Tirilä (basso), Rene Manninen (kitara), Lotta Hirvilammi (huilu ja laulu) ja Matti Hirvilammi (liturgi, laulu). Puheen pitää Sirpa Järvelä ja esirukouksessa palvelevat Eija Pohjosenperä ja Pia Pesonen.