Olkkari-illat alkavat - tule mukaan tekemään käsitöitä

Kuva: Marjo JokitaloSeurakunta käynnistää jälleen käsityötalkoot. Tavoitteena on neuloa junasukkia kastettaville, sekä askarrella rasioita virkatuille enkeleille. Rasioiden askarteluun vastaanotamme mielellämme kodeista jämätapetteja, jotka voi toimittaa olkkari-iltoihin.
Käsitöitä voi tehdä kotonakin, mutta nyt on mahdollista kokoontua neulomaan myös toisten seurassa parillisten viikkojen maanantai- iltoina. Ensimmäinen käsityöilta eli Olkkari-ilta on 3.10 klo.18 – 20 toimitalo Pietarissa nuorisotila Vitiksessä, sisäänkäynti ovesta B.
Syksyn olkkari-illat ovat 3.10, 17.10, 31.10, 14.11, 22.11 ja 12.12. Kaikille yhteiset olkkari-illat jatkuvat siis joka toinen maanantai Vitiksen olohuoneessa. Olkkari- illoissa voit tehdä käsitöitä (tai olla tekemättä) itsellesi tai lahjoittaa diakonia- ja lähetystyölle. Olkkariin voit myös tulla juomaan kahvia ja viettämään iltaa. Iltoihin kutsumme nuoria, opiskelijoita, eläkeläisiä, äitejä, isejä, lapsia, mummoja ja vaareja – eli kaiken ikäisiä. Iltoja yhdessä järjestää nuoriso-, lähetys-, ja diakoniatyö.
Kaikki neulomisen ja askartelujen harrastajat ja käsityöryhmät tervetuloa mukaan neulomaan ja virkkaamaan ja värkkäämään!