Nuorten ja opiskelijoiden ilta Vitiksessä 15.10. klo 19-24

Lauantaina 15.10. kutsutaan nuoria ja opiskelijoita yhteiseen iltaan toimitalo Pietarin nuorisotila Vitikseen (Terveystie 11). Ovet avautuvat klo 19 ja varsinainen ohjelma alkaa klo 21 lauluyhtye Geeran konsertilla. Upeista naisäänistä koostuvan Geeran juuret löytyvät kahdesta musikaalisesta perheestä Kälviältä. Geerassa laulavat Julia Läspä, Sirpa Läspä, Niina Kykyri ja Noora Kallionen.

SAVE akustisena
Klo 22 on vuorossa modernia rock-musiikkia soittava ylivieskalainen gospel-yhtye SAVE. Viimesen päälle -kiertuettaan kiertävä SAVE nähdään lauantaina syksyn ainoalla Ylivieskan keikalla ja nyt on mahdollista kuulla yhtyettä akustisena normaalien rock-keikkojen sijasta. Nuorista miehistä koostuvan yhtyeen ensimmäinen pitkäsoitto, Kaliforniasta Siperiaan julkaistiin Maata Näkyvissä -festareilla 2015. SAVEn kokoonpanossa esiintyvät: Niko Marjakangas-laulu, Mikko Keskinen-kitara ja taustalaulu, Roope Rantala-kitara ja taustalaulu, Teemu Isosalo-basso sekä Roope Nieminen-rummut.

Lopuksi yhteinen varttimessu
Geeran ja Saven konserttien jälkeen nuorten ja opiskelijoiden ilta päättyy klo 23 varttimessuun Vitiksessä. Messussa nuorten messubändi soittaa ja laulaa nuoren seurakunnan veisuja. Sisäänpääsy iltaan on ilmainen. Vohvelikahvila on avoinna illan ajan ja sen tuotolla tuetaan seurakunnan lähetystyötä.