Kerhoihin ja Hulinapäiviin ilmoittautuminen alkaa 19.10 klo 17

Seurakunnan kouluikäisten kerhot alkavat syysloman jälkeen viikolla 44.
Kerhoissa voit askarrella, leikkiä, pelata, kokata ja touhuta vaikka mitä kerhonohjaajien johdolla. Kerhoja ohjaavat seurakunnan kerhonohjaaja- ja isoskoulutuksessa (keisko) olevat nuoret.
Kerhokerrat päättyvät aina yhteiseen hartaushetkeen. Jokaisessa kerhossa on noin 10 kerhopaikkaa, jotka täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Syyslomaviikolla seurakunta järjestää jälleen 1.-4.–luokkalaisille syysloman Hulinapäivät Nuorisotila Vitiksessä. Perinteisten Hulinapäivien tekemisiin kuuluvat askartelut, leikit, touhuaminen ja kokkaaminen yhdessä muiden 1.-4.-luokkalaisten kanssa. Jokaisena päivänä kokkaamme osallistujien kanssa lounaan, joten omia eväitä ei tarvitse ottaa mukaan.

Hulinapäivien ruoka- ja materiaalimaksu on 5€/päivä tai 10€/3 päivää.

Ilmoittautua voit keskiviikkona 19.10 klo 17 lähtien tämän linkin kautta.
Lisätietoja Kerhoista tai Hulinapäivistä voit kysyä Juhalta, p. 044 7118 624 tai juha.niemela(at)evl.fi.