Kortteja, levyjä, enkeleitä ja villasukkia Kirkkotalakoiden hyväksi

Toimitalo Pietarin kirkkoherranvirastossa on myytävänä uusia kirkkoaiheisia kortteja Kirkkotalakoiden hyväksi. Valokuvia korttipainatukseen ovat antaneet Arto Vähäkangas, Vesa Alahäivälä, Orvokki Savolainen, Veijo Pelkonen, Eveliina Pylväs, Hannu Jussi-Pekka, Jaana Tuomi ja Jussi Leppälä. Mukana on kuvia kaikilta vuodenajoilta; myös talvisia ja jouluisia kuvia löytyy vaikkapa joulukorteiksi. Korttien myyntihinta on kaksi euroa.

Virastosta löytyy myös lisäpainatuksena Tomi Sunin tuottamaa CD-levyä, jossa Sunin sanoittamia ja Ahti Nikkosen sekä Seppo Summasen sävellyksiä tulkitsevat Aki Hietala ja Jaska Mäkynen. Kympin myyntihinnalla tuetaan myös Kirkkotalakoita.

Lisäksi myynnissä on kirkon palamisjätteistä tehtyjä jouluseimiä, virkattuja enkeleitä ja Veikko Lesellin kuvaamaa DVD-levyä lahjoitusurkujen ja kirkkoviulun käyttöönottokonsertista. Ja tietysti Sukilla kirkko-hankkeen villasukkia on myös tarjolla pehmeään joulupakettiin.

Yli 300 virkattua enkeliä on vapaaehtoisen seurakuntalaisen käsityölahjoitus ja kauniit enkelirasiat on askarreltu Olkkari-illoissa.

Seimen ja DVD-levyn myyntihinta on 20 euroa ja virkatun enkelin 6 euroa.

Kuva: Jussi Leppälä